четверг, 7 февраля 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія


 З кожним кроком все цікавіще


У 8 модулі я дізналась, що:
Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.

Також використала Форму оцінювання Портфоліо, яка дала мені такий результат:
1. Навчання відповідає державним освітнім стандартам, навчальним програмам та навчальним цілям 
Мій План вивчення теми чітко показує, як вся діяльність учнів спрямована на досягнення вимог державних освітніх стандартів, навчальних програм та запланованим навчальним цілям
2. Навчання спрямоване на розвиток навичок 21 століття
Я пропоную завдання для формування навичок 21 століття і надаю можливості розвивати ці навички
3. Навчання базується на розкритті Основних запитань, що формують зміст теми
Методика навчання іноді використовує Основні запитання для того, щоб сфокусувати навчання учнів на важливих концепціях предмета та основних ідеях теми при виконанні учнями проектів
4.В навчанні використовується метод проектів
В процесі вивчення теми  передбачено багато можливостей для демонстрації учнями результатів своєї навчальної діяльності. Вони самостійно (одноосібно чи в групах) створюють реальні продукти та обирають способи їх презентування, відповідно до запланованих завдань та діяльності 
І т.і., зробила висновок, що є над чим працювати. Хоча часу обмаль, але стає все цікавіще.

1 комментарий:

  1. Світлано,дуже змістовний коментар про форми оцінювання та їх критерії!

    ОтветитьУдалить