вторник, 5 февраля 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія.


Ох і тяжка ця робота...


У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму основні запитання, що формують зміст проекту. Я попрактикувалась в формулюванні Ключових запитань, а потім вдосконалювала свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання я склала перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім розробила засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
Створення сценарію презентації допомогло сфокусувати мої думки та швидко записати ключові концепції, які потрібно донести за допомогою створеною мною презентації, оскільки ефективна мультимедійна презентація - це концентрований виклад ідей, які роз’яснюються при усному супроводі.
В голові знову каша, багато цінної інформації туди закладено.

2 комментария: