понедельник, 4 февраля 2013 г.

Модуль 1. Рефлексія

4.02.2013

Початок навчання на тренінгу " Навчання для майбутнього".

Прийшла з великими очікуваннями. Ознайомилася з цілями та завданнями тренінгу.Очікую гарну співпрацю з колегами .Тяжко для аналітиків, які працюють за чіткими алгоритмами почати "розмовляти". Цікаво працювати з новими матеріалами.
Під час вивчення першого модулю я ознайомилась зі структурою підручника. Зареєструвалась на сайті вікі. Подивилась матеріали бібліотеки, створила власні папки та документи. Розпочала роботу на власному блозі. Також створила та заповнила анкету на сайті вікі.
Довелось попрацювати і  з документами розділу Ресурси. Також створила папку власного порфоліо, яку планую заповнювати протягом навчання.
 Поки з темою не визначилась, можливо це будуть початкові класи, а можливо література.
А можливо, в загалі це буде трудове навчання для дівчаток. Оскільки тематика дуже цікава.
Роздуми були плідні. Я визначилась остаточно - трудове навчання.

Цікавими стали навички, дуже зацікавили саме такі:

Уміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички

 Інформаційна грамотність
·         Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.
·         Базове розуміння етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації
Медіа грамотність
·         Розуміння принципу побудови медіа повідомлень, того, для яких цілей та із застосуванням яких інструментів та за яких умов вони зроблені, їх характеристик.
·         З’ясування способів інтерпретації інформації різними особами, включення або відсутність різних оцінок та точок зору, усвідомлення залежності медіа-повідомлень від ціннісних норм та точок зору та розуміння того, як медіа можуть впливати на думки та поведінку.
·         Розуміння підґрунтя та базових засад етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації
IКT – грамотність (Грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних технологій)
·         Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
·         Використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації 




Комментариев нет:

Отправить комментарий