понедельник, 4 февраля 2013 г.

Модуль 2. Рефлексия

Я задоволена...

Модуль допоміг мені пригадати методику. Розробила власний шаблон буклету.  Ознайомилась з навичками учнів 21 століття. Сформувала алгоритм подальшої роботи. До початку роботи над виконанням завдання важливо ознайомитись з критеріями та вимогами до даного виду роботи, оскільки це може допомогти виконувати її якісно і згідно вимог. Спочатку розробила сценарій -план брошури.  Головним продуктом стала розроблена брошура з Методу проектів для вчителів.
Також ознайомилась з умовами, за яких використання методу проектів буде ефективним. Переглянула шаблон Плану вивчення теми. Почала створювати власний. Проаналізувала Форму оцінювання Портфоліо.
 Багато" мозкових штурмів" після обіду стали випробуванням. Але цікаві прийоми, наприклад, знайомство по колу з салатом стали цікавими, та спонукали на подальшу роботу. Питань з'явилося багато, вони поки формуються в голові. Як кажуть - "Надо с мыслью переспать, чтобы правильно ее сформировать".

До моєї колекції цікавинок візьму:
Навчальний проект - це "п'ять П":
• проблема
• планування
• пошук інформації
• продукт
• представлення результату
Шостим "П" проекту може бути його Портфоліо, тобто папка, у якій зібрані всі робочі матеріали, у тому числі чернетки, щоденні плани, звіти тощо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий