среда, 6 февраля 2013 г.

Модуль 5. Рефлексія


Багато цікавої та корисної інформації

Протягом цього модуля я знайшла і зберегла Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні моєї теми. Ознайомилась, як правильно використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень.  Також розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилась правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права.  Спланувала, як використовувати Інтернет при вивченні моєї теми. Зробила висновок, що учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів.

При обговоренні можна використати «стратегію 3-2-1»:
• поставте три запитання;
• зробіть два позитивні коментарі;
• запропонуйте одну нову ідею.

Дуже сподобався засіб об'єднання в групи:

Насолода
Запросіть учнів витягти цукерки з мішечка для солодощів. Після того, як учні візьмуть певну кількість, вчитель просить їх порахувати, скільки вони взяли. Можна створити пари відповідно до кількості набраних учнями цукерок, можна , поклавши різні цукерки утворити пари за подібними цукерками. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий